TOIMITUS & PALAUTUS

Kuljetusalueet

Hämeenkylä, Harjusuo, Kartanonkoski, Kivistö, Louhela, Martinlaakso, Myyrmäki, Pähkinärinne, Pakkala, Petas, Petikko, Piispankylä, Rajatorppa, Silvola, Simonmetsä, Tolkinkylä, Vantaankoski, Vantaanlaakso, Vantaanpuisto, Vapaala, Varisto, Veromäki, Veromies, Viertola, Viinikkala, Voutila, Ylästö

Toimitus- ja maksuehdot

Tilauksen toimitusaika määräytyy Farinan ilmoittamien toimitusaikojen mukaan. Annokset myös noutaa mukaan jolloin odottamisaika on n. 15-25 minuuttia. Alaikäiset saavat tilata tuotteita vain edunvalvojan suostumuksella. Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Laskutusmahdollisuutta ei ole. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilaksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostillä, jotka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. On ensiarvoisen tärkeää että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita jotta vahvistukset tulevat perille.

Maksuvaihtoehdot

1. Maksu toimitettaessa

Tilaukset maksetaan toimituksen yhteydessä.

2. Maksu noudettaessa

Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.

3. Maksu verkkomaksulla.

Tilaukset maksetaan verkkokaupan ostoskorin kautta verkkomaksulla.

4. Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

5. Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

6. GSM-maksaminen

Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

9. Joustoraha

Joustoraha on suomalainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-1000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustorahaa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa joustorahalla ja valitsee maksutavaksi laskun, hän saa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90 €. Joustorahalla asiakas voi maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90 € /lasku lisäksi Joustoraha perii avoinna olevasta lainasummasta 29 % vuotuista korkoa.

Joustorahalla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustorahasta osoitteessa www.joustoraha.fi.

10. Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa. Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Asiakastietojen tallennus

Tilaajan tiedot tallennetaan Farinan asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Farinan asiakkaaksi.

Toimitus

Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

Reklamaatio

Farinan palvelun toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa niin pyydämme ottamaan yhteyttä ravintolaamme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi myös olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.

Viallisen tuotteen palautaminen

Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on käyttäjän henkilökohtaista tietoa.

Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys ravintolaammme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.